Your Cart

پاسخ به سوالات متداول

در این صفحه شما با سوالات مکرر مشتریان در رابطه با نحوه استقاده از محصولات، نحوه سفارش و... آشنا می شوید.

سوالات متداول در رابطه با نحوه استفاده از مهر و کاترها:

برای مهر و کاترهای ساده: ابتدا کاتر را روی خمیر گذاشته و بعد مُهر را روی آن فشار دهید سپس مهر را برداشته و در انتها کاتر را از روی خمیر جدا کنید. ضمن اینکه نحوه استفاده از مهر و کاترها را می‌توانید هایلایت‌ها و فیلم‌های آموزشی موجود در پیج اینستاگرام مشاهده کنید.

همچنین برای محصولاتی که طراحی آن به شکل سه بعدی است ترجیحاً ابتدا مهر را روی خمیر فشار داده و بعد مهر را برداشته و کاتر بزنید، در انتها کاتر را برداشته و شیرینی زیبای خود را تحویل بگیرید.

خیر. محصولات تولید شده از جنس PLA به دمای بالا حساس هستند و نمی‌توان برای شست و شوی آن از ماشین ظرفشویی استفاده کرد.

قبل از استفاده، مهر و کاتر را به آرد برنج یا نشاسته ذرت آغشته کنید.

برای اینکه طرح شیرینی از بین نرود بایستی به اندازه کافی مهر را فشار داده و از بکینگ پودر کمتری استفاده کنید.

محصولات فنری مجموعه با بهترین کیفیت ساخته شده و از مقاومت بالایی برخوردار است که تحمل دمای بالا را دارد. همچنین لازم به ذکر است که فنر قالب های فشاری، استیل ضد زنگ میباشد که هنگام جداکردن دسته برای شستشو بر خلاف قالب های فشاری موجود در بازار فنر ثابت بوده و پرت نمیشود.

سوالات متداول در رابطه با طراحی شخصی مهر و کاترها:

اگر سایز و طرح متفاوتی نسبت به محصولات موجود در وبسایت هویکو بخواهید، برای شما به صورت اختصاصی طراحی می‌شود البته در نظر داشته باشید که در چنین شرایطی هزینه طراحی بر عهده مشتری می باشد.

 بله. با توجه به طرح و ابعاد آن، هزینه طراحی متفاوت است.

بله. در صورتی که طراحی توسط SolidWorks و نرم افزارهایی که توسط شرکت اعلام می‌شود انجام شده باشد، منعی ندارد.

سوالات متداول در رابطه با نحوه ارسال سفارشات:

در هر بازه زمانی متناسب با حجم کاری شرکت متفاوت است. توجه داشته باشید که در اسفندماه بسته مشتریان پس از 10 روز از شرکت خارج و تحویل اداره پست می‌شود.

در صورت درخواست شما فاکتور هم در بسته قرار داده می‌شود.

ما تولیدکننده هستیم و کارگاه ساخت و دفتر فروش مرکزی ما در خراسان رضوی شهرستان سبزوار واقع شده است، بنابراین اگر خراسانی هستید می‌توانیم در خدمتتان باشیم و اگر در استان‌های دیگر ساکن هستید می‌توانید با مراجعه به هایلایت نمایندگی‌ها در پیج اینستاگرام و یا بخش لیست نمایندگان در انتهای وبسایت، آدرس و مشخصات لوازم قنادی شهر و استان خود را مشاهده کنید و به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید.